• gdzie kupić?
  • moje konto
koszyk
Przedmiotów: 0
O wartości: 0 zł

Akapit 1

  1. W sklepie oferujemy produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
  2. Produkty posiadają gwarancję producenta lub sprzedawcy. Gwarancja jest realizowana przez specjalistyczny serwis wskazany w karcie gwarancyjnej dostarczonej z produktem lub przez nasz sklep. Czas obowiązywania gwarancji i ewentualne ograniczenia są zawarte w opisie produktu.
  3. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na stan taśm zabezpieczających przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśma jest zerwana należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.
    Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie (w większości przypadków gwarancje produktów nie obejmują uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z zewnątrz).
  4. W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient. W celu uzyskania szczególowych informacji na temat realizacji gwarancji reklamowanego produktu, należy wysłać email na adres z informacją zawierającą:
    • Pełną nazwę produktu
    • Numer faktury zakupu
    • Numer zamówienia
    • Opis uszkodzenia
  5. Reklamowany towar wysyłacie Państwo do nas na własny koszt.
realizacja i CMS: omnia
www.broilking.pl | ul. Zwierzyniecka 2a, 37-500 Jarosław, tel.: 016 621 34 08, fax: 016 624 11 98, e-mail: