W sklepie oferujemy produkty
fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
Produkty posiadają gwarancję
producenta lub sprzedawcy. Gwarancja jest realizowana przez
specjalistyczny serwis wskazany w karcie gwarancyjnej dostarczonej z
produktem lub przez nasz sklep. Czas obowiązywania gwarancji i
ewentualne ograniczenia są zawarte w opisie produktu.
Przed odebraniem przesyłki
należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w
transporcie. Przede wszystkim należy zwrócić uwagę na stan
taśm zabezpieczających przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie
przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśma jest zerwana
należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić
protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze
sklepem w celu wyjaśnienia sprawy.
Sprawdzenie przesyłki przy
odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych
roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w
transporcie (w większości przypadków gwarancje produktów
nie obejmują uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z
zewnątrz).
W przypadku towarów
wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych gwarantujemy
ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia
uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z
winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient. W celu uzyskania
szczególowych informacji na temat realizacji gwarancji
reklamowanego produktu, należy wysłać email na adres z informacją zawierającą:
Pełną nazwę produktu
Numer faktury zakupu
Numer zamówienia
Opis uszkodzenia
Reklamowany towar wysyłacie
Państwo do nas na własny koszt.